Servicevilkår aftale
De almindelige betingelser gælder for alle salg af produkter, der tilbydes via hjemmesiden www.hellotickets.dk (herefter benævnt "produkter"), og sammen med tilbuddet, prisen og beskrivelsen viste på hjemmesiden, og i givet fald, den særlige betingelser i dette dokument (særlige vilkår), vil regulere retsforholdet mellem Hello Ticket SL (herefter "Hellotickets") og CLIENT, komponere hele aftalen mellem Hellotickets og kunden.
Gyldighedsperioden af disse generelle betingelser vil være den tid, de forbliver offentliggjort på hjemmesiden, og vil henvise til købet af produkter på det tidspunkt, sådanne betingelser er tilgængelige.
Accepten af disse generelle betingelser, som kunden vil være et væsentligt krav for at formalisere et kontraktforhold mellem kunden og Hellotickets.
Beklager, men vi kan kun acceptere ordrer lavet af folk i lovlige alder. Hvis du er mindreårig, skal du informere dine forældre eller værger om disse Almindelige Purchase. Det er dine forældre eller værger, der skal udtrykke deres accept, før du bruger denne hjemmeside eller for ethvert køb på det.
Parterne
På den ene side, Hello Ticket SL, herefter "Hellotickets", gør det muligt for web www.hellotickets.dk, et selskab efter spansk ret, med hjemsted på Paseo de las Delicias 110, 7B, 28045, Madrid og momsnummer ESB87643680 7.643.680, og er registreret i Mercantile Registry of Madrid, volumen 35117, folio 120, afsnit 8 og ark nummer M-631551.
På den anden side som kunde myndig, hvis data er dem, der er blevet indgået af ham i de relevante formularer. Alle de data, der indgår i disse former er indtastet direkte af ham, så ansvaret for ægtheden af dem svarer, direkte og udelukkende, til klienten.
Kontraktens genstand
Gennem accept af disse generelle betingelser, Hellotickets er forpligtet til at stille til rådighed for CLIENT Produkterne købes via hjemmesiden www.hellotickets.dk og kunden er forpligtet til at betale prisen angivet på tidspunktet for købet.
Reservationsprocessen
For køb af Produkterne, der tilbydes af Hellotickets via sin hjemmeside, www.hellotickets.dk, kræves registrering. Klienten kan registrere enhver tid før du begynder købsprocessen.
Relateret til registreringsprocessen, Kunden er alene ansvarlig for kvaliteten af de data, der indtastes af ham på de formularer, og accepterer en forpligtelse til at give sande, nøjagtige og fuldstændige oplysninger om sin identitet, som anmodet om i formularer registrering, køb og akkreditering samt at opdatere alle registreringsoplysninger så de forbliver sande, nøjagtige og fuldstændige.
Kunden kan til enhver tid ændre og / eller opdatere dine data ved at få adgang til din brugerprofil inden for web, men vi anbefaler, at kunden altid bekræfter, at de indtastede data og / eller modificeret er korrekte, specielt din email adresse for at undgå fremtidige ulemper.
For at kunne registrere det er vigtigt at være myndig der i spansk ret (18 år), at kunne være bosiddende i noget land i verden.
Hvis kunden giver urigtige, unøjagtige eller ufuldstændige oplysninger, eller hvis Hellotickets har tilstrækkelig grund til at formode, at sådanne oplysninger er falske, urigtige eller ufuldstændige Hellotickets har ret til at nægte dig den nuværende og fremtidige adgang til og brug af hjemmesiden eller nogen af sine tjenester.
Fortrolighedspolitik / Cookies
Under bestemmelserne i Organisk Lov 15/1999, dateret 13th December, om beskyttelse af personlige data, vil de personlige data af klienten være en del af en fil, der udelukkende anvendes til forvaltning og fakturering af de produkter, du køber, en sende dig oplysninger om vores tilbud og kampagner, som sikrer fortroligheden af dine data.
Klienten til enhver tid kan udøve retten til adgang, berigtigelse, annullering, modstand af de indsamlede data, og nægte samtykke tidligere. Hvis du vil vide mere om, hvad vi gør med dine data eller hvordan de kan udøve dine rettigheder, kan du besøge vores Privacy Policy.
Produkter
Alle oplysninger om produkterne er afgivet af Hello Ticket SL, et eksempel, men ikke begrænset til, priser, funktioner eller beskrivelse er til rådighed for kunden på hjemmesiden og / eller Hello Ticket SL App, og vil blive vist på skærmen i hver tilfælde.
Vi forsøger at beskrivelserne og repræsentationer af produkter, som kunden kan se, er så nøjagtige og nyttige som muligt.
Hellotickets hjemmeside giver kunden adgang til en billet katalog. Fotografierne og data, der indgår i hver side er til orientering, derfor Hello Ticket SL fralægger sig ethvert ansvar for fejl i disse oplysninger.
Priser
De egenskaber og priserne på de produkter der er angivet på skærmen i euro, og er inklusive moms og alle andre afgifter, der kan være påkrævet, og vil være gyldige på alle tidspunkter, bortset trykfejl. Sådanne afgifter vil blive inkluderet på kvitteringen i en disaggregeret formular.
De vises på webstedet priserne annullere alle tidligere offentliggjorte, og de er gyldige på tidspunktet for offentliggørelsen. Hello Ticket SL forpligter sig til at gøre alt for at holde disse priser, men det forbeholder sig ret til at ændre dem uden forudgående varsel, at kommunikere det til kunden på det tidspunkt at placere en ordre. Ændringer i priserne vil ikke påvirke ordrer allerede er gjort.
Indkøb System
Generelt for køb af de tilbudte produkter via hjemmesiden www.hellotickets.dk, er det nødvendigt at blive registreret på hjemmesiden og til at acceptere den juridiske rådgivning, de vilkår og betingelser for køb og privatliv politik internet side.
Husk, at personoplysninger skal nøjagtigt angives at undgå forvirring eller hændelser i leveringen af tjenesten, og levering af de indkøbte produkter.
De produkter, der skal købes, skal vælges og føjes til skærmen køb ved at klikke på den tilsvarende ikon.
Efter udvælgelsen af de ønskede produkter, for deres erhvervelse, skal kunden adgang til betalingsform, hvor du skal udfylde det tilsvarende køb form, der vises på skærmen, sammen med en oversigt identificerer de valgte produkter, dens samlede pris, skatter inkluderet, og hvis gældende gældende forsendelsesomkostninger.
Kontrollen af disse data vil være ene og alene ansvarlig for klienten. Hello Ticket SL vil ikke være ansvarlig over for kunden for fejl og unøjagtigheder i størrelsesordenen hvis produkterne, der var inkluderet i ordrebekræftelsen er blevet sendt.
Derefter skal kunden udfylde den tilsvarende tilmeldingsblanket, der vises på skærmen, eller hvis det er relevant, dine brugerdata, hvis du allerede er registreret. Hvis kunden giver urigtige, unøjagtige eller ufuldstændige oplysninger, eller hvis Hello Ticket SL har tilstrækkelig grund til at formode, at sådanne oplysninger er falske, urigtige eller ufuldstændige i Hello Ticket har ret til at annullere købet af klienten. I dette tilfælde Hello Ticket SL vil informere kunden og tilbagebetale de udbetalte beløb, diskontering de udgifter, der genereres af transaktionen, gennem det samme medie, for hvilken betaling blev foretaget, inden for fjorten (14) dage.
Når købet udfyldes, skal kunden acceptere disse betingelser, når de først accepteret, skal du vælge betalingsmetode og bekræfte ordren. Afhængig af den betalingsmetode valgt, kan klienten blive omdirigeret til en online betaling platform, hvor du kan afslutte køb gennem en af de accepterede betalingssystemer.
Når transaktionen er bekræftet, vil kunden modtage en meddelelse via e-mail med oplysninger om købet, og betaling kvittering. Manglende modtage denne meddelelse kan skyldes et midlertidigt problem i netværkskommunikation eller en slåfejl i den kommunikerede e-mail-adresse. I begge tilfælde er det tilrådeligt at kontakte kundeservice via e-mail-adresse [email protected].
Det er også tilrådeligt at tjekke de data, der indgår i denne e-mail, og i tilfælde af eventuelle fejl, kontakt kundesupport via e-mailadressen [email protected].
Betalings Metoder og sikkerhed
HelloTickets accepterer transaktioner til enhver tid, 24 timer om dagen, hver dag i ugen. Afgiften vil blive foretaget på online, når det er kontrolleret, at de oplysninger, som CLIENT er korrekte.
Med det formål at give sine kunder maksimal sikkerhed til betalingssystemet, Hellotickets anvendelser som sikker betaling platform for online-betalinger Stripe. Desuden Hello Ticket SL integreret i sin hjemmeside Science Sigt, et anti-system svig, således at alle transaktioner foretaget i dit websted er 100% sikker.
Hello Ticket SL forbeholder sig retten til at tilbageholde transaktioner af sikkerhedsmæssige årsager, samt ikke at give adgang til de produkter købt. De berørte kunder vil blive informeret. Også Hellotickets forbeholder sig ret til at annullere en handel, hvis det vurderes, at de data, som klienten ikke kan verificeres.
Hellotickets er ikke ansvarlig for forsinkelser i levering af ordrer som følge af manglende tilladelse fra betalingssystemet.
Levering
Hellotickets leverer billetterne til kunden, til den e-mailadresse der blev angivet under købsprocessen, i overensstemmelse med den anskaffede billettype, hvilket vil blive beskrevet i følgende sektion. Billettyper:
PDF: du får billetterne på din e-mailadresse og du skal udskrive dem for at få adgang til begivenheden.
QR-koder: de er koder som du henter direkte på din telefon for at scanne dem, og så kan du få adgang til arrangementsstedet. Billetter med QR-koder behøver ikke at blive udskrevet.
Mobile Transfer: Disse billetter bliver overført gennem platformen Mobile Transfer af Ticketmaster. Billetterne er mobile, så for at få adgang til begivenheden, skal du vise dem på din telefon, og det er ikke nødvendigt at udskrive dem.
Flash Seats: Disse billetter bliver håndteret af AXS Flash Seats. -platformen. Det er en af de sikreste måder hvorpå man kan få adgang til stadion. Takket være denne innovative adgangsmetode, vil du kunne linke billetterne til dit kreditkort eller tilgå dem ved at hente appen i USA.
I tilfælde af force majeure, der forsinker leveringen af produktet, vil det blive meddelt CLIENT med forslaget fra en omtrentlig dato for levering af produktet uden ansvar for Hellotickets. Som force majeure skal forstås som forhindrer enhver ordre levering uforskyldt af en af parterne til eksemplarisk, men ikke begrænset til, strejker, krig, oversvømmelse eller andre naturkatastrofer.
For at undgå hændelser i leverancen, er det vigtigt at udfylde korrekt i form med dine data. Det er obligatorisk at udfylde boksen relateret til e-mail. Hellotickets er ikke ansvarlig for forkerte leverancer på grund af unøjagtigheden af de data, som klienten.
Afbestillings politik for begivenheder
Hvis arrangementet afholdes og billetten er gyldig, vil det ikke være muligt at annullere billetterne, selv ikke når der er en restriktion, der begrænser eller forhindrer KUNDEN i at deltage i arrangementet.
Afbestillingspolitik for ture og aktiviteter
Ved afbestilling af en tur eller aktivitet gælder de afbestillingsbetingelser, som er specificeret i beskrivelsen af aktiviteten og angivet på kuponen. Vi råder brugeren til at læse oplysningerne i aktivitetsbeskrivelsen omhyggeligt.
Obligatoriske sundhedsforanstaltninger
For at få adgang til et arrangement, en tur eller en aktivitet er det nødvendigt at overholde de foranstaltninger, der kræves i henhold til national lovgivning eller pålægges af arrangøren af arrangementet, turen eller aktiviteten. Det kan f.eks. være: obligatorisk brug af maske, nylig negativ Covid-test, bevis for fuld vaccination osv.
Udsættelser og ændringer i datoen for arrangementet
Hvis begivenheden udsættes, eller datoen ændres, er dine billetter gyldige til den nye dato. I disse særlige tilfælde vil det ikke være muligt at annullere dine billetter, da arrangørerne af arrangementet forstår, at arrangementet stadig vil finde sted.
Aflysning af begivenheder eller ugyldige billetter på grund af reduceret pladskapacitet
Hvis arrangementet aflyses uden en ny dato, eller hvis billetten er ugyldig på grund af en reduktion i kapacitet, vil du modtage en fuld refusion af det beløb, du har betalt for billetterne, undtagen i tilfælde, hvor aflysningen af begivenheden eller kapacitetsreduktionen er sket på grund af force majeure (en uforudsigelig eller uundgåelig ekstern omstændighed) eller restriktioner i forbindelse med COVID, hvor Hello Tickets forbeholder sig ret til ikke at refundere de gebyrer, der er angivet, når du foretager betalingen.
Kundeservice
Hello Tickets har Kundeservice på e-mailen [email protected], som du kan kontakte når som helst.
Intellektuel og industriel ejendom
Hello Tickets SL garanterer CLIENT at være ejer af de intellektuelle og industrielle ejendomsrettigheder på de solgte produkter og / eller, hvis det er nødvendigt, har tilladelse nødvendig for at kommercialisere dem via sin hjemmeside.
Kunden anerkender og accepterer, at Produkterne er underlagt rettigheder intellektuel og industriel ejendomsret, der skal hører til Hello Tickets SL og / eller tredjemand.
Købet af Produkterne og surfe på hjemmesiden Hello Tickets SL vil ikke forstås som et afkald, transmission, licens eller hel eller delvis overførsel til CLIENT af de intellektuelle ejendomsrettigheder, der ejes af Hello Tickets SL eller, i sin sag, for tredjemand, som de svarer. Klienten kan ikke i noget tilfælde ændre, udnytte, reproducere, distribuere eller offentligt kommunikere på nettet, dets indhold eller produkter købt igennem det, uden forudgående og udtrykkelig tilladelse specifikt givet til formålet af Hello Tickets SL eller den tredjemand til som svarer.
Ændring af vilkår
Hello Tickets SL forbeholder sig ret til at ændre denne aftale, når det skønnes hensigtsmæssigt eller for at tilpasse disse tekster til lovgivningsmæssige eller teknologiske ændringer eller kontraktforholdet med tredjemand. Klienten vil blive korrekt informeret om sådanne ændringer.
Delvis ugyldighed
Hvis nogen del af disse ordregivende betingelser er i strid med loven og derfor ugyldig, vil dette ikke berøre de øvrige bestemmelser i overensstemmelse med loven. Parterne er enige om at genforhandle de dele af de kontraherende forhold, der er ugyldige og at indarbejde dem i resten af de kontraherende betingelser.
Udelukkelse af garantier og ansvar
Hello Tickets er ikke ansvarlig for forsinkelser eller fejl, der opstår i forbindelse med adgang, drift og drift af hjemmesiden, eller dens produkter, samt afbrydelser, suspensioner eller funktionsfejl af samme grund årsager uden for Hello Tickets Sl, eller når det har sin oprindelse i skader forårsaget af naturkatastrofer eller force majeure, eller ekstrem, såsom strejker, angreb eller computer indtrængen (computer virus, der påvirker brugernes enheder) eller enhver anden force majeure eller forårsage haster tilfældigt.
Hello Tickets forbeholder sig ret til at afbryde adgangen til sit websted www.hellotickets.co.uk og/eller appen, samt til at levere et eller alle de indhold, der leveres via webstedet, når som helst og uden forudgående varsel, uanset om det er af tekniske årsager, sikkerhed, kontrol, vedligeholdelse eller enhver form for svigt i telekommunikationsnetværk eller elforsyning.
Hello Tickets Sl vil ikke være ansvarlig i tilfælde af svigt i service, fejl eller anden årsag, der ikke har direkte kontrol, eller der stammer i forsætlige eller skyldige handlinger brugeren, eller på grund af force majeure, eller kan henføres til tredjepart.
Klienten holder Hello Tickets SL skadesløse fra ethvert ansvar, der måtte opstå som følge af krav fra tredjemand om krænkelse af rettigheder, der kan skyldes deres præstationer.
Gældende lovgivning:
Denne Juridisk Rådgivning er underlagt spansk lovgivning.
De mellemliggende Parterne forpligter sig til at løse i mindelighed eventuelle forskelle, der måtte opstå på de nuværende betingelser. I tilfælde af, at en mindelig løsning ikke er mulig, og hvis en retstvist resultater, begge parter er enige, med udtrykkelig afkald på nogen anden jurisdiktion, der kan svare til dem, og så længe loven tillader det, at der er værneting og jurisdiktion af parterne.